دل نوشته های یک دیوانه

آیدی اینستاگرام hadinejad_ali

دل نوشته های یک دیوانه

آیدی اینستاگرام hadinejad_ali

  • ۰
  • ۰

حرف دل


میشود آدم ها را از گفتن دوستت دارم پشیمان نکنید؟
میشود وقتی دوستت دارم شنیدید هوایی نشوید؟
میشود وقتی متوجه شدید کسی حتی حاضر است جانش را برای شما بدهد نروید؟
میشود قبل از اینکه حرفی بزنید، قدر یک دقیقه فکر کنیدو ببینید با آن حرف شما چه جگری از طرف مقابلتان میسوزد؟
میشود کمی وجدان و انصاف داشته باشید؟
وقتی از کسی دوستت دارم میشنوید به این فکر نکنید که من چقدر خوب هستم که به پایم مانده...
به این فکر کنید که میان این جماعت هفت خط که همه ادعای مغرور بودن میکنند، یک نفر پیدا شده که از غرور خود گذشته و به من ابراز عشق کرده...
به جای هوایی شدن و آزار دادنش هوایش را داشته باشید، نگویید حالا که دوستم دارد هر چه کنم بخاطر علاقه اش به من دم نمیزند...
اذیت نکنید، بخدا سرتان می آید، سر خودتان هم نیاید دو فردای دیگر سر فرزندتان می آید...
با تمام وجودم به این جمله باور دارم که صدای شکستن قلب کسی تا عرش بالا میرود...

  • ۹۸/۰۸/۰۷
  • علی کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی